Salihli’de Gece’ye Atılan O Tekme Cezasız Kalmadı
Salihli’de Gece’ye Atılan O Tekme Cezasız Kalmadı
Manisa’nın Salihli ilçesinde belediye binası önünde bulunan “Gece” isimli sokak köpeğine ve güvenlik görevlilerine saldırdığı iddia edilen şahıs, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.
Salihli Belediyesi’nde dün sabah saatlerinde yaşanan olayda, belediye hizmet binası girişindeki güvenlik kulübesine gelen bir şahsın önce kapı önünde bulunan “Gece” isimli sokak köpeğine, ardından da güvenlik personeline saldırdığı öne sürüldü.
İhbar üzerine olay yerine gelen emniyet ekipleri tarafından gözaltına alınan şahıs hakkında adli işlem başlatıldı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheli, çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Olayın ardından Salihli Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, saldırının kabul edilemez olduğu vurgulanırken, belediye personelinin ve saldırıya uğrayan can dostunun yanında olunduğu ifade edildi. Açıklamada, gerekli veteriner kontrollerinin yapıldığı, hukuki sürecin ise titizlikle takip edildiği belirtildi.
Belediyeden yapılan açıklamada, “Salihli Belediyesi olarak halkımızın huzurunu, personelimizin güvenliğini ve tüm canlıların yaşam hakkını korumaya devam edeceğiz. Bu saldırının hukuki ve idari yönden sonuna kadar takipçisi olacağız.” ifadelerine yer verildi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
